HOSGELDINMELEK Pamukdeniz Merhaba cok teşekkür ederim 2 subatta ogrendim hamile oldugumu 39349 cikti 😊
mercimeginannesi Mrb anneler 😊 benim bugün 5+5 kanamam oldu hastaneye gittim 7mm kese görüldü betam 9959 çıktı ama doktor kalp atışı 3 hafta sonra görülür dedi 😞 hepimiz inşallah sağ salim bebeklerimizi kucaklarımıza alırız
FahriyeztrkYcel 6+5 te vajinal ultrasonla duyduk çok şükür 🙏 Çok güzel bir duygu herkes hayırlısıyla kucağına alsın bebişlerini inşallah❤🐣
Gizem95 Kızlar ben bugün vajinal ultrason ile duydum 7haftalığız bizde. Ama doktor iç kanama olduğunu söyledi. Yani gözle görünen lekenme kanama vs. Yok ama kese etrfında ufak bir kanama bölgesi varmış progestan başladılar. Bunu yaşayan var mı 😒
linam2 Gizem95 slm bende 7 haftalık hamıleyım bızde salı gunu dr.a gıttık ultrasonda rahmın altında kan pıhtılasması var bu kan gelebılır korkma dedı ılaç flnda vermedı sadece spor ve cınsel ılskıye gırme dedı ama korkulacak bısey yok dedı yınede dusunuyosun tabı..ınsallah bı sorun olmaz
Caliskantug ozgeg_ sağlığıyla gelir inşallah çok güzel bir mutluluk 😊 ben ilk gittiğimde 8 haftalıktı kalp atışlarını duyduğumuzda şimdi 26 olduk zaman nasıl geçti anlamadım bile 😊
ozgeg_ HOSGELDINMELEK inşallah sen de gittiğinde duyarsın kalp atışlarını ❤🙏🏻🙏🏻 Rabbim hepimize yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin😍
ozgeg_ Caliskantug Amin çok teşekkür ederiz 💙maşallah size 🙏🏻 İnşallah biz de o günleri görürüz bir an önce 😍😄