Serdem canım doğru söylemiş çok erken henüz . Ben ilk testi yaptıktan 10 gün sonra çağırdı doktorum . O zaman kese göründü . Vajinal ultrasonla tabi . Hatta adet tarihine göre 7 olması gerekirken 6 haftalık dedi doktor . Geç yumurtlamışsın dedi . Kendini şimdiden böyle şeyler için sıkma bence . Seni çok iyi anlıyorum ama herşeyin güzel olacağına İnan ☺️