ecemtmr 36 saat icinde olmalı canım gecmiycekmis 36 saati bende bu ay aynı iğneden oldum benimde bir yumurtam vardı büyük ama bana doktor kac ml olduğunu söylemedi gayet iyi büyüklüğü dedi iğneyi yarın sabah erkenden ol dedi bana kontrol sırasında ve adetimin bugün 3. Günü olmadım test yapmaya korkuyorum ama dayanamazsam yarın yapıcam ☺️ He bu arada banada burdaki arkadaslar tavsiyede bulunmustu sanada söyliyim ilişki sırasında bel altında yastık olsun ve sonra bir saat falan kalkma iliskiden bi 10 dk önce falan esin özel bölgesini soğuk suyla yıkasın spermleri hızlandırıyomus keci boynuzu özü pekmezi yesin kabak cekirdeği fındık badem bunları tüketsin ve sabaha kadar dus alma ben bunları yaptım adetim gecikti insallah test yapıncada güzel haberler alırım