Mehtap17 Nilgün Hanım’a gidiyorum bende çok memnunum kendisinden. Ne zaman gitsem güleryüzlü, ben soru sormadan aklımdaki bütün soruları cevaplıyor, uzun uzun ultrasonda inceliyor bebeğimi. Nasipse doğumu da orda aynı doktorumla yapmayı düşünüyorum 32+2deyim.