Gmzyrli 15+3teyim Geçen ayki kan tahlilinde her şey normalken bu ay d ve b vitaminim çooook düşmüş Decavit damla kullanmaya başladım bugün iyibariyle. Kan tahlili yaptırıp düştüğünde kullanırsın. Dursun şimdilik
Zuleyha18 Guzel_ailem onu bende bilmiyorum ama sanırım Doğum yapana kadar canım bende 5.aydayım kullanıyorum hala
Halecnrlk GuelGltkn gebelikte 2 doz tetanoz aşısı yapılır bunlar asmde oluyor tansiyon takibini de onlar daha sıkı yapıyor.Sizin faydanıza olur bence başvurun
Pelin86 Bizim saglik ocaginda vermiyorlar yarin uniazsam sorucam yazik degilmi sigorta karsilasada pars verip aliyoruz
Mihrimahirem Mutlu_E bana kadın Doğum doktoru vermişti, multivitamin sormanıza gerek yok Venüs’ü, genelde herkese veriliyor çünkü
Hilaltgt Mutlu_E benimde bildiğim gebelik başladığı gibi kullanılıyor ben gebeliğimi öğrendiğim gibi kullanmaya başladım
Rbs111 Mutlu_E kuzum bu arada sağlık ocağına gebelik kaydı yaptırmak şart mı benim ikametgah değişmedi de illa gitmem mi gerek merak ettim
Mutlu_E Rbs111 canım şartmı bilmem ama çevremden duyduğum kadarıyla aşı olsun vs sağlıkocağındaki doktorunuzun hemşiresi takip ediyormuş. Çevremdeki herkes bildir dedi bildirdim bende canım.
FSCMK Mutlu_E bende 11 haftamda kendi doktorum verdi canım kullan bence danışacak bişey yok sadece yan etkileri falan olursa söylersin