NimetSa 30 haftamdayım doktorum 4 haftada 1 gel diyor normal mi bu son zamanlarda daha sık olmuyormuydu bu kontrol
Sryilknr NimetSa ben pazartesi gittim 29+2 haftalığım bende 34 haftalık gitcem sen devletemi gidiyorsun
BrcnBlgn NimetSa 31 haftaya kadar ayda bi gittim 31den snra 2 haftada bir dedi 36dan sonradahaftada bir dedi benm doktorum cnm
umyhfsa NimetSa bir sikinti olmadığı takdirde cok da sık gitmek mantıklı değil bence en azından 35 bitene kadar.
Sryilknr NimetSa bende 5 ay gittim devlete ama 3 hafta da bir gel dedi sana niye 1 ay sonra dediki sen bnce 3 hafta 1 git
NimetSa Sryilknr bana da genelde 3 haftada bi gel diyordu artık 4 haftada bi gel diyor acil bişey olmazsa gelme diyor anlamıyorum bu devletteki doktorları ya
umyhfsa NimetSa canım ben bugün 37. Hafta mi doldurdum kontrole gittim. 10 gün sonra gel dedi. Daha öncesinde ayda bir diyordu ben 1 buçuk ayda falan gidiyordum test falanvyapilmadiginda. Ağrı ters bir durum olunca da acile gidiyordum.
Sryilknr NimetSa ben pendikte oturuyorum marmara araştırma hastanesine gidiyordum bence senin doktorunda sıkıntı var