baby3_ Merhaba kızlar. İlk beta 116 iken iki gün aradan sonra 226 oldu. Olması gereken iki katına yükselmesi demi ? Sizinkiler nasıldı.
Saratln baby3_ aynen öyle canım yükselmesi lazım iki katına erken mi yaptırdın ? Ben adet gecikmesinden bi hafta sonra yaptım 700 cıktı 2 gün sonra 1800 olmuştu
Mh1989 baby3_ canim dollenme ge olunca dusuk cikiyo benim 3 yada 4 gun gecikmisti ilk degerim 3560 cikmisti
gulsumklc2 baby3_ normaldir şlla 7 iken 14 Olması gerekmiyor normal yükselmiş çok test yapıp aklınızın karıştırmayın