Merhabalar, kan değerlerim düşük çıktı zaten uzun zamandır ilaç kullanmama rağmen yükselmiyor hatta daha da düşüyor. Şu anda 8,5 dün hemşire aradı ve bu şekilde ne normal doğum ne de sezeryan olamazsın dedi. İki hafta önce de doktorum aynı şeyi demişti ozamanda kan değerim 8,6 ydı. Bu şekil sorun yaşayanlar var mı ? Herhalde en kötü ihtimalle kan falan verip mi doğuma alırlar? Dünkü telefondan sonra moralim iyice bozuldu😕