MyBoy Merhaba hanımlar, öncelikle hepinize sağlıklı gebelik ve doğumlar dilerim🙏 Doğum yaklaştıkça endişeler artıyor, Kayseride bu hastanede gebelik takibi ve doğum yapan annelerden tecrübelerini istiyorum özellikle de doğum ☺️
Hfsskbr MyBoy benim 2. Gebeligim medical palace da mustafa oğuz yilmaza gidiyorum. İlk dogumumda baskaa hastane baska dr daydm. Mustafa bey gercekten ilgili bir dr. Hastanede de arkadaşım yine mustafa beyde dogum yaptı gayet ilgililerdi dogum öncesi sonrasi hep yanindaydm. Bende o yuzden tercih ettim.
MyBoy Hfsskbr Ben de Mustafa beye gidiyorum çok memnunum kendisinden hastane konusunda biraz endişeliyim açıkçası, yeni doğan ünitesi, doktoru hemşiresi yok, acil bir durum olursa fakülteye sevk etme durumu falan olur mu son dakika diye tedirginim
Hfsskbr 20+0 daym bgn. Kizimda amniyon sivisi sıkıntısı yaşadım o yüzden aklima takıldı bu dediğiniz. Sizin kac haftalk. Ilk gebelik mi
MyBoy Hfsskbr ben de 35+6 yım, sonlara yaklaştıkça kaygı artıyor malum, burası aracılığıyla bilgi almak istedim, doktorum da belirsiz konuştu çünkü,
Hfsskbr MyBoy mutlu sona yaklasmissniz siz. Sağlıkla kucaginiza alin insaAllah sıkıntısız bir dogum olur... Ama olacaklara karsi hazirlikta rahatlatir tabiiki insanı.