Reyhantepe 20 haftada gelen kontrol sonucu hastaneye gidip bebeğin kalbinde beyaz leke varmış acaba bunu yaşayan varmı aranızda ne önerirsiniz
Modies Reyhantepe merhabalar, bir arkadaşımdan öğrendiğim kadarı ile bu noktacıklar küçük delikler ve sonradan kapanıyorlar. Korkulacak birşey yok sanırsam🥰
Busucan Merhaba benim bebeğimdede vardı iki adet ve doğuma kadarda kaybolmadı. O kadar çok araştırdım ki. Bundan 10 sene önce sadece bu sebep olduğunda mutlaka amniyosentez öneriyorlarmış. Fakat yapılan işlemlerde yüksek oranda hiç bir sıkıntı görülmemiş bu yüzden artık çoğu doktor bunu sorun olarak görmeyip bazıları annelere bile söylemiyormuş. İkili testte sorun yoksa ense kalınlığı ve burun kemiği normalse herhangi eşlik eden bir bulgu yoksa bu hiç önemsenecek birşey değil. Anne karnında bebek kalbi tam olarak çalışmadığı için kireçlenme meydana geliyormuş olay sadece bundan ibaret. Oğlum 1 yaşında ve gayet sağlıklı hamileliğinizin tadını çıkarın 😊
satasoy Bana da aynisi soylendi 20. Haftada. Bir de idrar kesesinde genisleme var dendi. 12.haftalik testi iyi cikmisti. 28-32 arasinda yeniden ultrason onerildi ama doktorun soyledigi bu bulgularin %70 i kendiliginden gecer dedi
Mrtglsh Banada ayni dendi ben kan verdim 3bin liraya yurt disina gitti sonuc temiz geldi doktor cok korkkutmustu cunki illa bisey cikabilir die sonra icim rahatladi ne ağlamıştım