LeylaCan sürekli gece bile lavaboya kalkıyorum uykumu hiç alamıyorum. 14. haftadayım sık idrara cıkma olurda bu kadarı normal mi? artık dışarıya falan çıkamıyorum cünkü inanılmaz sıkışıyorum. 🤦🏽♀️ su 2 litre kadar içiyorum ama hamilelikten önce daha çok içerdim
Sumeye LeylaCan normalidir canım su bol bol iç hatta enfeksiyon falan varsa da geçer bol bol su içersen ben 20+5 oldum hala lavaboya sık gidiyorum
Tugcehar87 LeylaCan normal korkmayın hamileliğinizi böyle geçireceksiniz hatta ilerleyen zamanda tuvaletiniz yokken bile varmış hissi ile gideceksiniz 😂😂
Elininanasi LeylaCan canim bebe buyuyur o 13-14 arasi baski yapiyo.artik buyumek uzere o uzden sik sik tuvalete cikiyorsun.hala o neki canim😁😁😁Ben artik yatak koymak isdiyorum tuvelete😂😂😂😂😂😂😂22+2iz
Rahaydor1523 LeylaCan dua edin saat başı tabiri caizse tuvaletin önüne bi yatak sersem kendime anca yapacak bişey yok çok normal 🤷♀️😌
Mavigozunannesi Ben basından beri wc den çıkamıyorum biyere gitmek istemiyorum o derece 29 haftaligim hala aynı hep tuvaletim var
Hayal_Demir Elininanasi hajaha gecen gun ayni seyi esime dedim. Yakinda klozetin yanina yatak atacagim diye 😁😁
Hayal_Demir Ben de ayniyim. 30 haftaligim ve af edersiniz wcde oturdugum kadar idrara cikiyorum. Bir iki yudum su ictigimde bir kac dakika sonra acayip sıkısık hissediyorum.
MinnakBebegim Hayal_Demir bende 30+6haftaligim cok idrara cikiyorum hatta bazen aksama kadar tualetde oturasim geliyo simdi cay ictim yine geldi ven gideyim iyisi bi tuvalete😂😂
GuelGltkn LeylaCan bende 17 haftaligim bi kac haftadir bende de öyle hatta oturken his bisey yok ayagi kalkiyorum direk idrsra gitmem gerekiyo ama benim plasenta asagida oldugu icin ibastiriyo mesaneye bastiriyo
FSCMK LeylaCan bende çok sık çıkıyordum tuvalete girip çıkıp tekrar giriyordum o derece söyleyim suyuda birde içince tamam