[silindi] MerhAbalar anneler🥰 12 haftalıkken erkege benzetilen bebeğim şimdi 14 haftalık ve kesin kız dedi doktorumuz çok mutluyum bir oğlum var ikinciyide kız özenmiştim Allah dualarımı kabul ettii.. başta erkek denmesi sonradan kız denmeside beni sonradan şaşkınlıkla mutlu etti🥰🥰 kız bebek isim önerilerinizide paylaşmak isterseniz memnun olurum🥰
Mervezngn [silindi] bizede 12 de erkek gibi 14 de kız dedi. Şimdi randevu sıramı bekliyorum 16. Haftadayım bakalım yine kesin kızmı
Askkokuluyavrum [silindi] hayırlı olsun sağlıkla kucağına al insAllah Nisa Asel Zeynep Eylul Almila Mila Eger isim seçimi bana bırakılsaydı bunlardan birini koyardım herhalde
DemetDigesu [silindi] canım hayırslısı olsun benım kucuk kuzumda kız🌸 hep kız ıstemıstım allah gonlume gore verdı adı bıle ogrenmeden bellıydı Alessia Milla olacak 🎀❤️
Mlssa [silindi] Allah gönlüne göre vermiş ne güzel canım sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻 Benim de kızım olacak Masal koyacağız😍 ama Hilal,İpek,Miray,Derin,Yade.. Bunlar da çok sevdiğim isimlerden fikir olsun sana da 😊
Mom85 Ben 29. Haftaya doğru ilerliyorum oğlum olucak ama kızım olsaydı mila koyucaktım 🥰😍 nasip oğlum geliyor eşim fanatik beşiktaşlı kartal koyucak ismini 😂😊🙌🏻
Birkalpdaha [silindi] uzun isim seviyorsanız hayrunnisa, nurefşan ve dilruba güzel isimler hayırlı olsun canımm🥰