Neslihandgks Bugün doktor kontrol günümüzdu 40+2 olduk ve hiç açılmamiz yok 😳 sancı dün akşamdan beri hafif hafif oluyor. Doktor bugün tekrar alttan muayene yaptı ve çatı kemiğimin basık olduğunu açılmam olmadığını bebeğimin kilosunun 3800 olduğunu soyledi. yarin normal doğum sürecinde ilk önce suni sancı verecek sonra olmazsa sezeryan dedi 😬 eger normal Doğumda ısrar edersem yırtılmamın çok olabileceğini ve en önemlisi bebegimde kırık olabileceğini söyledi!!! Hiç böyle bir durumda kalan , duyan var mi ? Biraz daha beklemeli miyim bilmiyorum :(
Kado87 Neslihandgks neden normal dogum diye israr ediyorsun peki hem bebegine hem sana belki daha fazla zarar vercek anlamis degilim ya. Bebeginde kirik olablir diyo sende cok yirtilma olabilir diyor. O yirtilmada kolay bisey degil arkadasima attilar otutamadi kac gun doktoru dinle daha fazlada bekleme bence.
Busimss Neslihandgks Bence normal diye diretmemelisin bebeğinin sağlığı söz konusu onu sağlıkla kucağına alman mı önemli yoksa normal yapman mı ? Bence daha fazla bekleyerek vakit kaybetmemelisin.. riskli çünkü
Neslihandgks Kado87 bende bebeğimi düşündüğüm icin yarin hastaneye yatışimi yaptıracağım fakat illa ki herkes gibi sezeryan hakkında anlatılanlar insani korkutmuyor değil. Sonuçta ilk kez yaşıyor olacağız allah herkesin yardımcısı olsun
Neslihandgks Busimss hiç Doğum sırasında bebekte kırık vs duymamıştım çok daha yüksek kilo da dogum yapanlar olmasına rağmen açıkcası zaten bu durum karar vermemi sağladı. Yarin sanırım Bebeğimi kucağıma alıyor olacağım 🥰
gdaslik Neslihandgks kırık olayı büyük bebeklerde çıkış olurken doktor parmağıyla köprücük kemiğini kırıyor ben doğarken iri bir bebekmişim ve benim köprücük kemiğimi kırmış doktorlar en son bir de arkadaşımın ikinci çoçuğunda duydum onu da aynı şekilde doğurtmuşlar kırık derken bunu kastediyor olabilir doktor
Laleu Neslihandgks gecen hastanedeyken cocugun dogumda ya omzu kirilmisti yada cikmisti cocugu hemen yenidogan yogunbakimina aldilar riske atmayin derim
2cocuk2kopek Neslihandgks o catisi genis olanlar icin senin musait olmadigi icin oyle demis doktorun. Bence riske atma ne kendini ne bebegi canim .
hillkaya Neslihandgks çatı kemiğim basık diyorsun demeli bebeğinin kilosuyla da alakalı değil bebeğinde kırık olması. Ordan geçerken bebeğin sıkışıp oksijensiz bile kalabilir bana böyle bişey dense hiç tereddüt etmem sezeryanı seçerim bana ne olursa olsun kendimi düşünmem yani. Ayrıca sezeryanda öcü değil normal doğuma müsait olmayanlar için can kurtarıcı bi olay. Bu durumda normal yapsan sezeryan olmaktan daha kötü bi duruma gelirsin bence. En iyisini doktorun bilir biz ya da sen değil
Tua Neslihandgks ben olsam direk sezeryana girerim suni çekip çekip hala açılman olmazsa o acı sana kalır pişman olma derim ben
Tugcehar87 Neslihandgks maşallah bebeğiniz kilolu bende doktorumla konuştum bu konuyu çatınızda darlık okursa ve bebek kilolu ise bebekte kırık demedi ama omuzlarda çıkık olabileceğini bebek rahim yolunda takılırsa problem yaşayabileceğimizi söyledi o yüzden normal doğumu hiç düşünmeden sezeryan olmak zorunda kalacağımı söyledi korkmayın sizin normal Doğuma musaitki demekki suni sancı deneyelim demiş ama sezeryan dersede yok deyip ısrarcı olmayın hayırlısı olsun
Tugcehar87 Neslihandgks hayırlısı olsun tabiki acı çekeceksiniz diyor benim doktorum ama unutmayın ödülü çok büyük diyor sağlıkla sorunsuz alın inşallah kucağınıza
Snglergn Neslihandgks bence farklı bi doktora daha görün doktorlar kolaya kaçmak için sezeryan diyorlar benim arkadaşıma da 4-250 kilosu mümkün değil doğamazsın normal dedi farklı bi doktora gitti 3.760 gram doğdu Yırtılması Çaka’n da olmadı
Ebratc Neslihandgks evet bebeğinizde kırık olabilir omzu takılabilir Allah korusun ısrarcı olmayın en önemlisi sağlıklı olmanız 🤗