Ogretmen çok zor süreçler biliyorum ben olacağını bildiğim halde strese girdim ağladım zırladım soyutladım kendimi herkes bekle dedi ben beklemek istemedim hem korktum hem umutlandım pozitifi gördüm bu defa da sağlıklı mıdır birşey olacak mı kaygısına kapıldım amaan allah güzel günler yaşatsın hepimize hep diken üstündeyiz