elfkbramtn
Doğum yaptım 5 gün falan oldu 3 günden sonra kuyruk sokumum batmaya başladı ilk önce bebeğim yoğum bakımda yattığı için emzirmekte zorlandığım sandalye den sandım fakat sivilce ve içi dolu bir apse olduğunu fark ettim sizce bunu yaşayan ve bir bilgisi olan var mı kızlar ?