Oyaaaa Canım için rahat olsun bende o hastanede Doğum yaptım ve yüne yapıcam özel oda olmama sebebini gebelik okulunda öğrendiğimde şok oldum çok donanımlı bir hastane ankarada özel hastanede başladım kontrollere ama İnan bu kadar donanımlı değiller içini rahat tut 🙏🏻
Nslhnn Etlik zübeyde de eltim doğurdu. Ne özel oda verdiler ne adam akıllı ilgilenmişler ilk doğum olduğu için devlette yapmadılar mecbur ora gitmişti