Minedy Aslında doğumun doğasında acı var derken (tabiki bütün kemiklerin kırılması hikayesine bende inanmıyorum 😂) illaki bir ağrı ve sancı yaşayacağımızdan bahsetmiştim.Bebek sancısız gelmiyor neticede.Bunu milyonlarca insan yaşıyor üremek doğamızda var vücut buna hazır.Bende sizin gibi düşünüyorum günde bir sürü bebek doğuyor doğum doğamızın bir parçası neticede.Kabullenmek lazım 😌