Nur4235 kuzuu bende senin gibi diyordum. Ne ağrı,ne uyuşma hiç birşey ilk bir hafta hiç birşeyim yoktu. Tam 1 hafta sonra kolum bir anda şişti. Kızarıklık ve hassasiyet başladı. Hatta bu kadar geç tepki verince aşı yerim enfeksiyon kaptı diye korkmuştum. Neyse ki doktorumu hepsinin normal olduğunu söyledi. Dayanılmayacak bir ağrı değil, ama ters köşe oldum 😂😂