BMA (32+2 haftaligim) Kızlar sezeryan veya normal doğum yapaniniz varmı ben orda yapicam ama belli değil gibi sezeryan yada normal olup olmadığı epilepsi rahatsızlığım var korkudan nöbet geçiriyorum başka özel kabul etmedi normalide sezeryanda bebde buraya gitcem ve doktor olarakda sadece süreyya hanımı biliyorum iyi olarak önerileriniz nedir bu hastane ile ilgili ve hani normal 1060 dediler sezeryan 1570 telefonda konuştum ortalama dedi gidenleriniz varsa size ne kdara maal oldu benim birde büyük ihtimal noroloji doktoruda giricek ek para isticekler yardim lütfen görüşleriniz önerileriniz önemli benim için ilk çocuğum. Uzun oldu biraz kusura bakmayın 🤗 Şimdiden hepinizden ALLAH razı olsun bebislerimizi hepimiz sağ salim alalım kucağımıza 😍😘
Sinemaleynaa Ben simdi ordan geldim yanı Doğum yaptım normaldi sezeryana alındım suan Süreyya hani izinli 2 hafta gelicek diye biliyorum ama cok iyi ilgilendiler yaparsan Aysun hanımda yap ❣️
BMA Sinemaleynaa hadi ya ozaman dedigin doktora gidim canim gercekten guzel biyerde ne bilim o dedigin doktormu dogum yaptirdi canim sana ve ne kadara maal oldu fiyati
Sinemaleynaa Zuleyha18 açılmam olması icin suni sancı verdiler bu Sefer bebeğim susuz kalmaya başlayınca mecbur sezeryana alındım