BrcnBlgn Dun doktora gittim kizlar kontrole bebegin basi ve karin cevresi 2 hafta onde gidiyor dedi kilosuda 2700 dedi bi bacak boyu haftasiyla uyumlu dedi boyle giderse sezeryan olabilir iri bi bebek dedi yine cati kontrolunden sonra dogumu konusuruz dedi bende normal dogum cok istiyorum ilk gebeligim balik yagi falan kullaniodum kan ilacida onlari biraktirdi bebekte kilo yapio die sadce protein ve sebze agirlikli ol dedi haftasindan once dogarsa sorun olmaz ama 40ini doldurursa normal dogumda sknti olur dedi napmaliyim sizce kilo almasin die yapmam gereken bisiler varmiki canim cok skldi
Chan BrcnBlgn Bebeğin alacağı varsa her türlü alır ama sezaryeni bu kadar korkutucu görme bence, önemli olan ikinizin sağlıkla birbirinize kavuşması sonuçta 😊
BrcnBlgn Chan Oyle tabiki ama benim kistlerim var oyuzden normal dogum istiodum temizlenir belki diye .)
Hacer67 Valla bende sezaryanim normalden çok korkuyorum en iyisi sezaryan hayatta normal doğuramazdım herhalde iki oğlum var ikiside sezaryan şimdi kızıma hamileyim gene sezaryan ve son baglatacam yaş 26🤗🤗