Nazli744 Merhaba kızlar zorunlu sezeryan olucam epidural mi önerirsiniz yoksa genel mi epidural olanların bazıları çekiştirmeler falan oluyo diye önermiyo ama çoğunluk olarak epidural tavsiyesi alıyorum sizce ?
Chan Nazli744 Genel anestezi oldum ve çok memnun kaldım. Ayılma sıkıntım da olmadı, aksine ameliyathane de ayıldım. Herkes epidural gibi genel anestezi olduğumu söyledi :)
Nazli744 Chan uyutulmaktan korkuyorum açıkçası kimileri gerçekten zor uyanıp nefes alamıyo sigarada var geçmişimde bilemedim
Chan Nazli744 İnan aylarca korkusunu yaşadım. Herkes vajinal doğumdan korkar, ben sezaryenden korkuyordum ama şuna inanıyorum. Ne ruh haliyle girersen öyle çıkıyorsun. Mevlam bir soğukkanlılık verdi, gülerek girerek öyle de çıktım 😊