Irem19 ben balık yiyemiyorum 10. Haftadan beri 14tekontrolüm vardı doktora dedim yiyemiyorum balık yağı yada omega hapı vs başlıyım mı diye, doğal yolla alman lazım dedi ceviz gibi gıdalar tüket dedi bana da, şimdi biraz biraz yemeğe başladım multivitamin de aldığımdan çok önemsemiyorum ama doktora danışıp al derim, bebeğin gelişimine bakıp veriyorlar takviyeleri :)