Haviiisss bnde 32deyim 29 dan beri enfeksiyon için bnde antibiyotik felan kullanıyorum. 30 dayken bana da öyle geliyodu az hareket ediyo diye. Ama uzandığım zaman yemek tatlı yedigim zaman başlıyodu. Bide özellikle geceleri ve sabahları hareketliydi.