Mrv91 Kizlar selam. 35 haftalik hamileyim. Biliyorum ki sola yatinca bebege giden kan akışı daha iyiymis sağa yatınca bebege giden damarlar tıkanırmıs. Ama geceleri sürekli soluma yatamiorum. Sağda daha rahat ediyorum. Her sağa dönüşümde vicdan azabı cekiyorum sürekli bisey oldu mu acaba diye düşünüp durmaktan zor uyuyorum. Soluma yatınca da hiç rahat edemiyorum. Napicaz hic mi sağa yatmiycaz. Sizde nasil uykular...
Ela11 Mrv91 kaç haftalıksın canım ben 40 haftalığım gece uyuyamıyorum dönüp duruyorum vicdan azabı çekeceğin birşey yok ki sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yat son haftalara gelince zaten yatamiyorsun doktorların tavsiye ettiği pozisyon o
efsanee_ Mrv91 sağ sol yatabilirisn. En iyisi sol evet ama imkansız bütün geceyi öyle geçirmen. Geceleri bnde dikkat ederek uyuyorum çogu zaman sırt üstü buluyorum kendimi yada eşim uyarıyor . Vicdan yapma insanız sonuçta
Mommi Mrv91 ya benim bebeğim izin vermiyor sola yatmama,yattığım an tekme ile uyandırıyor beni aranızda böyle bişey yaşayan var mı ne yapacağımı şaşırdım
Senbibak Mrv91 canım YouTube da bununla ilgili bir video var öyle düşünme sağa yatman sana esas daha zararlı ama videoyu izlemeni tavsiye ederim. Bizim içimizde çok akıllı bir mekanizma var rahatsı olsa İnan sağa yatamazsın
Mrv91 Ela11 ben 35 haftalığım canım. Ben de dönüp duruyorum işte. Sağa dönsem öyle kalsam uyuycam sanki o sekilde de kafam rahat uykuya dalamiyorum bebege bisey olur mu korkusuyla.
Gokkusagivemucize Sırt üstü tavsiye edilmez. Gece boyu soluna yatacaksın diye bir durum yok. Kendini kasma. Ben hem sağıma hem soluma yatıyorum.
Mrv91 Gokkusagivemucize ben de doktoruma sordum o da sırt üstü yatma ddi sadece. Ama internette saga yatmak da çok kötü biseymis gbi seyler yazio. Valla en cok sagda rahat ediyorum ama orda da vicdanım rahat deil 😑 sağa dönük uyuyp kalıyorum uyandigimda eyvah acaba kac saat böyleydim bisey oldu mu die kendimi yiyorum bebek hareket edene kdr 😑
Gokkusagivemucize Mrv91 yok canım sağ ve sol iyidir, benim bazen belim o kadar ağrıyor ki rahatlamak için bir süre sırtüstü uzanıyorum. Kısa süreli sorun olmaz ama sağ yattığın için sıkıntı yaşamazsın. Sağa yattım diye yaptığın stres daha zararlı 😄
Zuzuum efsanee_ eş uyarmaları bizde fena😂 gecede 2,3 tuwalete kalkıyorum 2,3 de eşim uyandırıyo sağına yatmışsın diye uykular haram oluyo🤦🏼♀️
Mrv91 Mommi iste sola yatınca bebege daha iyi kan akışı olduğu için hareketlenirmis bebek. Hatta bebeğim hareket etmiyo diyenlere hep tatli bisey yiyip sola yatin derler ya. Benimki de takip ediyorum mesela saga yattigim zaman hic kipirdamio sola döndüğüm an kipirdamaya başlıyo.
aysssmt Mrv91 istedigin tarafa yataborsin bebkte velisim.gerigi yada baska bir sikinti yoksa ole sag tarafa yatinca damar tikanmasi falan soz konusu degil obemli olan sirt ustu yatmamak o zaman annenin kalbe giden kan akisinda sikinti olur tansiyon priblemi yasar hunu da tolere edebilir istedigin tarafa yatabilirsin hi sola yatarsan bebek daha mutku olur kan daha cok gittigi icin guzel beslenir o kadar yani
Mrv91 aysssmt anladim canım. Evet sırt üstü yatamiyorum mesela nefesim kesilir gibi oluyo. Içimi rahatlattiniz hepiniz teşekkür ederm. ☺☺
efsanee_ Zuzuum ay sorma ilk zamanlar deli oluyodum 😁 hatta bi gece yerimizi degiştirdi wc ye rahat gideyim diye 😂😂 Her gece fix soluna yat sırt üstü yatmışsın deyip uyandırıyo. 😁
Zuzuum efsanee_ bizimkide ben yeri değiştirince başladı 😂😂😂 çaktırmıyolar ama onlarda bizden az değiller panikte😈
Cansu08 Mrv91 valla ben 38 oldum. Hep sağıma yatıyorum. Ne zaman ki sağ tarafım uyuşuyo o zaman sola dönüyorum. Sırt üstü zaten istesem de yatamıyorum. Şimdi de bekliyorum bir an önce doğsun diye ☺️
Mrv91 Cansu08 ahh sorma ben simdiden öyleyim ne zamn dogucak die sabirsizim. Millet yüz üstü yatmayi özler ben sırt üstü yatmayi ozledim diyorum😂 ben de sola yatinca kolum agriyo bacağım uyuşuyo. Saga dönünce rahata çıkıyorum resmen. Inadina midir nedir