Sevim07 Merhaba kızlar. 38 haftadayım. Geçen kontrole gttim normal doğum iatiyorum insallah 🙏🙏 çatım iyi fakat rahim.agzi kapalı 🙄 doktorum açılması için bi ksc şey önerdi. Su an oglusum 3.500kg😊😚❤ ve 50 cm. Açılma yaptığım.harekeere rağmen olmazsa eğer fitil de yapabiliriz dedi doktorum. Kendisine çok güveniyorum merak ettiğin şey:YAPAN VAR MI? tecrübelerinizi paylaşır mısınız:)😋
archimom Sevim07 başka neler önerdi açılma için benim de açılmam yok ama doktorum fitilden bahsetmedi hiç
Sevim07 archimom ben yakınım ondan açılma olmaz daha zaten açılma demek doğum demek.. 8 çiz pilates topunda ...hurma ye ama bunlar hepsi 36 haftadan sonra falan.
FMMK Ben varım. Doğumum fitille başlatıldı. 13 saat sonunda doğumum oldu. Ben çok memnun kaldım suni sancıya gerek kalmamıştı. Şimdi ikinciye hamileyim şartlar aynı olursa yine fitille doğumun başlatılmasını isterim.
FMMK Serifeehorasan normal fitil gibiydi. Rahim agzının yumuşamasını saglıyormuş. Buda doğumu başlatıyormuş