İlk bebegimi 17 haftada kaybettim aynı bu yuzden sonra ikincide proloton depot kullanım kızım 39. Haftada dogdu allah sukur smdı yıne hamileyim 19. Haftam yıne kullanıyorum o ıgneyı Ins oglumda saglıklı vr zmnımda dolar hepimizin allah kucağına almayı nasıp etsin ınss