Merhaba güzel hamişler. Benim hamilelikten önce bel fıtığım vardı tedavi gördüm ağrılarım geçmişti. Ama şimdi bel ağrım dayanılmaz. Siz bel ağrısını hafifletmek için neler yapıyorsunuz? Ben sadece yatmakta buldum çaresini ama yat yat bu günler nasıl geçer? Bu arada 18+3 bebişim ☺