Mucizemm35 Şuan 11+5 haftalık hamileyim arkadaşlar ilk günlerden itibaren düşük tehlikem olmadığı için iki doktorumda progestan vermedi iki gün önce araçla giderken arkadan gelen araba bize çarptı sonrasında benim kemerim takılı olmadığı için biraz sarsıldım ve karında basınçla hafif ağrım oldu ama çok panik oldum doktorumu aradım kanama ve ağrı yoksa gelmene gerek yok dedi geç saatti progestan 200 lük alıp fitil olarak sabah akşam kullanmamı istedi ağrı şiddetlenirse hemen gel dedi çok şükür şuana kadar ağrım olmadı ama sadece rahimde sabahları batma şeklinde ağrım oldu kullananlarda oluyormu normalmi çok merak ediyorum saat ikide randevum var ama içim rahat değil inşallah miniğimin kalp atışlarını duyarım 🙏
Busimss Mucizemm35 bende vajinal alıyorum ama bende hiç ağrı yapmıyor belki bünyeden bünyeye farklılık gösteriyordur 🙄
Mucizemm35 Bugün doktora gittim enfeksiyondan olabilirmiş antibiyotik verdi 10gün Aralık’la bir saşe kullanıcakmışım 3 aylık gebelikte kullanmam doğru olurmu çok kararsızım