Guneskiz05 düzenli kullanmalısın ilaçlarını ben gözümün önüne koydum bi gün bile aksatmadım şu zamana kadar..çok şükür ki vitamin eksikliğiyle ilğili bi sıkıtı da yaşamadım çünkü aslında anne kendisi için içiyor o ilaçları bebek her türlü anneden alıyor..kan değerim iyi olmasına rağmen doktorum kan ilacı da verdi çünkü ihtiyacın olucak doğumda dedi..bence aksatmayın 9 aylık bi süreç sonrasında zaten kullanmıcaz