Mervican Arkadaşlar 33+1 haftalık hamileyim bugüne kadar hiç bel ağrısı çekmedim ama sabahtan beri belim çok ağrıyor ve karnım sertleşiyor doğum belirtisi olabilir mi .
Yasemincifci Mervican 33+4 üm dün gece böyle hani adet sancısı olurya belin ağrır onun gibi bir ağrı oldu ama geçti bu ağrı olurkende karnım sertti bakyım bida olcakmı diye ama olmadı geçti geri
Gokkusagivemucize Mervican yoruldunuz mu. Dinlenin derim. Çoğalırsa zorlarsa gidip baktırmakta fayda var. Benim de oluyor görülünce hem kasılma hem bel ağrısı. Uzanıyorum öyle zamanlarda
Mervican Gokkusagivemucize evet babamı kaybettim 15 gündür ne uyuyabiliyorum nede dinlenebiliyorum. Sanırım dediğiniz gibi yorgunluktan 😰
Gokkusagivemucize Mervican başınız sağolsun. Benim de ağrım var bugün 27 haftalık. Uzanıyorum ben de 😐