Saemdeat 8+5 de ikinci kontrolümüzde bebeğimizin suyunun az olduğunu öğrendik, ama bebeğin gelişimi gayet normaldi , böyle bi durumla karşılasan oldumu ?
cansn99 Saemdeat hayır canım ben karşılaşmadım ama bebeğin içinde yüzdüğü sıvı amniyos sıvısı o sıvı 3 saatte bir yenileniyo bol bol su iç düzelir
Annee02 Saemdeat canım ben 12 haftada akıntımı su sanıp gittim doktor bana gülüp bu haftalarda suyla ilgili sorun olmaz çok erken böbrekleri yeni yeni gelişiyor gibi bişey demişti 8. Hafta bAna çok erken geldi suyun azaldığını söylemek için bence
Saemdeat Havuç suyunu 1.5 gün içebildim 😔 bulantılarım çok fazla olduğu içinde su içemiyorum inş düzelmiştir , bugün kontrolümüz var dokdor detaylı ultrason istedi ..
Saemdeat Annee02 bilmiyorum ama bizde zaten keseyi net göremedik, karından yapılan ultrasonda , vajınal yoldan ultrasonla baktı olması gerektiğinden az dedi, detaylı inceleyelim dedi . Bilmiyorum 😔