Kizlar benim ergenligimden beri sivilcelerim hep kabusum olmustu, denemedigim hic birsey kalmamisti, sigara kullaniyordum doktor sigarayi birakmassan kurtulamassin dedi baska bi doktor cildin yagli dedi sürekli baska birseyler duydum taa ki hamile kalana kadar hormonlordanmi sigarayi biraktim ondan mi bilmiyorum tek tük cikiyor artik birde kullandiklarimdan sadece kil sabunundan fayda gördüm o gercekten ise yariyor deneyebilirsiniz ben ara ara yüzümü kil sabunu ile yikiyorum