Haticecinar hayırlısı olsun canım benimde 2 mayıs diye gün verdi doktorum sezaryen olacağım bende nelerle karşılasıcam korkusu var bebeğime iyi bir anne olabilecekmiyim endişeleri var bakalım hayırlısı. Doktorum 2 mayısa gün vermesine verdi ama o güne kalmazsın dedi kızım kanala çok girmiş. İlk doğumum 💞