Sasahu Hatice12 bende çok sık yaşıyorum kabızlık kivi yeşil elma gün kurusu kayısı bana çok iyi geliyor tavsiye ederim
sumeyye06 Hatice12 canim magnezyum eksikligi kabizlik yapıyormuş ilac verdi doktor düzeldi benim cok da kramplarim oluyor
xwoman Hatice12 ben şurup içiyorum . hayatımda bu kadar kötü olmamıştım . resmen ağlıyordum tuvalete gitmemk için .şimdi şurubu içince rahatlıyorum .
Nurummm Hatice12 doktorun ferro sanol kan ilacı verdiyse o karnını yumuşatıyor canım. Vermediyse turşu ye bol bol ve suyunu iç çok rahatlatıyor
Hatice12 prensannesi1661. Aslında öyle yapıyorum ama nafile bir gün olmazsam diğer gün kesin oluyorum
Seeydanur Sasahu bende sürekli yaşıyordum kabızlık sorununu ama yemeklerimde zeytinyağı kullanmaya başladım ondan sonra bi sıkıntı yaşamadım bi kaşık zeytin yağı iç bağırsaklarını yumuşatsın
xwoman Asyayanc_18 hayır kabızlık için şurup içiyorum .kan ilacımı hap olarak kullanıyorum . dr kan ilacının kabızlık yaptıgını söyledi.
Kado87 xwoman birsey sorablirmiyim 19 haftalik hamileyim bende doktor beni hala kan ilacina baslatmadi ne zaman baslatiyorlar bi sorun teskil edermi ?
Cnsmrc Hatice12 en büyük problemim karnım ikiye yarılacak sanki aç karınla kuru kayısı falan diyorlar da bende işe yaramadı denemediyseniz deneyin belki sizde faydası olur
Arzumurkmez Hatice12 bende çözümü kuru kayısı kompostosunda buldum her akşam yiyorum suyundan da içiyorum faydasını gördüm hem şişkinliğim gitti hem her gün tuvalete çıkıyorum
Kado87 Benim hastaligimdan dolayi kabiz olmamam gerekiyor o yuzden doktor bana duphalac surup vermisti o cok ise yariyor.
xwoman Kado87 banada doktorum başlatmamıştı sağlık ocagında ki hemşire kan tahlilli yapıp kanım eksik çıkınca öyle verdi hapı . bende dr uma sorup öyle başladım . 4 ayımdan beri her gün kullanıyorum .
Kado87 xwoman allah allah ben 19 haftaligim vermedi 22.haftamda detayli ultrasonum var ondan sonra gitcem doktora soylicem bende