Dilber63 Ben 5+3gunluk gebeyım ve gece cok sıddetlı karın agrım oldu uyuyamadım sabaha kadar sımdıde hafıf hafıf gelıp gıdıyo neden acaba 🥺🥺🥺
iremsozer1 Dilber63 canım rahmin büyüdüğü için hep olucak kanaman olmadığı sürece kafana takma :) 17+5 haftalığkm benim hala var ağrılarım ara sıra normal yani
Kuzeyaras Dilber63 çok geçmiş olsun ama rahim hazırlanması diykalr bende 12. Haftaya girdim hala bende de oluyor inceden bir kasıkta ağrı var janaman yoksa korkma Allaha emanet sağlıkla büyüsünler inşallah🙏🙏🙏
TatlisBirAnne Dilber63 Valla diğer hamileleri bilmem. Ben 16. Haftaya kadar ne ağrılar çektim. Bazıları dayanılıyordu bazıları dayanılmayacak gibiydi. Çok şiddetli ağrılarım oldu. Çok acile gittim ama herşey hep normaldi.
Dilber63 iremsozer1 ayy canm ya bı an bısıy mı oldu acaba dıye dusunmekten kafayı yıycaktım esımde gorevde yanı hastaneye gıtcektım gece yoksa cokkk saol. Ikıncı gebelıgım ama ılkınde boyle oldumu hıc hatırlayamadım ondan cok korktum cok saol ♥️♥️♥️
Dilber63 Kuzeyaras Kuzeyaras amın canm kasık agrım sadece anı kalkmalarda oluyo karın agrım cok oluyo dunde kızım sandalyeden dustu o an korkudan cok kotu oldum ondan sonra basladı agrı zten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥺
Dilber63 TatlisBirAnne benm de bu aralar ole cok agrım oluyo dunde kızım dusunce onun korkusuyla sıcradım ondan sonrada daha cok agrım oldu