oglumvebenn Arkadaşlar merhaba, 32 haftamı doldurdum artık ama doktorum suyumun olması gereken seviyeden az olduğunu, çoğalmazsa bebeği en fazla bir ay daha tutup sezeryanla alabileceğini söyledi, dünden beri çok endişeliyim, bebeğime bir şey olur mu, bir sorun mu var acaba diye, ayrıca detaylı doppler istedi haftaya, bu konuda bilgisi olan var mı?
Seral oglumvebenn cnm şöyle diyim sna bana 2 aydır suyun az deniliyor yani normalin alt sınırında dendi bol su ve günde 2 bardak havuc suyuyla bu zamana geldik şükür 33 haftligim
Alinam oglumvebenn canım gönlünü ferah tut bebeğini endişelendirme bak 32. Haftadasın şükür 4 hafta sonra zaten bebek 36 haftalık oluyor ve 36 dan sonra doğum olması normal sen bol su iç bol bol üzme kendini de bebeğini de
oglumvebenn Seral çok teşekkürler içimi rahatlattınız, doktor bebeğin beyin damarlarına ve kordondan kan akışı durumuna bakacağını söyledi bir de, bu endişelendirdi beni:(
Seral oglumvebenn anldm xnm bu konu hakkında bir bilgim yok çok geçmiş olsn umarım bisi çıkmaz sağlıkla gelir minigin🤗
oglumvebenn Alinam haklısın canım teşekkür ederim, inş bir sıkıntı olmadan alırız kucağımıza bebişlerimizi 🤗🌷
oglumvebenn Seral inşallah Canım sağol, hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım bebeklerimizi vakti geldiğinde🥰