Tilbece Evet anladık ki kız annelerinin sorunu bu 😔😔😔 Güzel kızlarımız nasıl bir hormon salgılatıyorsa bize, et benli gebeler olduk
OlgaArslan seon90 13 gün oldu doğum yapalı daha hiç biri gitmedi belli bi süresi zamanı varsa bilemem
Sibelsenses Tilbece benim erkek ama bende de çıktı bi kaç tane sinir oluyorum.. başta sivilce sanmıştım 😒
Tilbece Sibelsenses hmm kız annelerine özgü değil demek ki o zaman. Ya yağlı mı tüketiyoruz acaba, hamilelikte böyle olmasını mı tetikliyor ki 😔😔
Busraaras Tilbece evet evet kız. Peki özellikle kız bebekleri bekleyen anne adaylarında mı çıkıyor et benleri 🙁
Sibelsenses Tilbece sabahları biraz tereyağ yiyorum, akşam yemekleri falan öyle çok yağlı yapmam yemem ama inşallah kalıcı olmaz , ondan korkuyorum 😱
Busraaras Tilbece anladımmm.. genelde doğum sonrası annelerde birşeyler kalıcı oluyormuş gebelik döneminde yaşanıp napalım bizde bununla yaşicaz artık 🤷🏻♀️
Tilbece Busraaras kimi annelerimizde bu et benleri Doğum sonrasında kaybolmus, bizde bu şanslı annelerden oluruz umarım 🙏🏻