Deni Ben 31+5 m Dun hastaneye ıç çamaşırımın ıslaklık şikayeti için gitim ondan bıse çıkmadı sukur ama altan baktıklarında bir parmak acık olduğumu soyledı doktor nts bagladı ve benım hısetmedıgım kucuk sancı hısetıler hıc bu durumu yaşayan oldumu ne düşünüyorsunuz bu durumu yaşayıp kac zaman sonra Doğum yapan oldu cok korkuyorum
Pnr_jr Deni Canım hareketlerini takip et. Uzun süre hissetmezsen acile hemen. İyi olur inşallah böyle diyip haftalar geçirenler de var . Yemene içmene dikkat et dinlen . Umarım biraz daha bekler evladın.
Devaa Herhangi Bi ilaç verdi mi progestan falan ben 35 hafta dayım 34 den beri progestan kullanıyorum 70 ler de sancım çıktı ama açiklik yok. Kizimda açilma olmuştu 3 haftaya yakın Bi kaç cm açiklikla gezdim birley olmadı vaktinde geldi kızım.
Berilbuglem Arkadaşımda 33 haftalık hamileydi gecen hafta son kontrolünde 1cm açıklık var demiş nstye bağlamışlar sürekli bebek çok asagıda baskı yapıyor diyordu son kontrolünden 3 gün sonra suyu geldi mecburi sezeryanla doğum yaptı bebeği çok küçük ama iyi çok şükür, inşallah sizin gününüzden önce böyle bişey başınıza gelmez geçmiş olsun