Ebratc Kızlar 34 haftalığım 20lik dişim felaket ağrıyor ne yapabilirim yardımcı olun lütfen antibiyotik içiyorum ama geçmiyor yaşayanlar tavsiyelerinizi bekliyorum
Edaolcay Ebratc uzum sirkesiyle gargara yapin ben 2 aydir dis agrima onu care buldum insallah sizede iyi gelir gecmis olsun
Sedef-345 Ebratc benimde 28. Haftada ağrım vardı dr um . Calsium sandoz c vitamini aldırdı ağrılarımdan eser kalmadı. Bebek dişteki kalsiyumu alıyor diye biliyorum
Bahar02 Allah yardımcımız olsun benimde çekilmeler başladı diş eti kanaması da dahil napcam bilmiyorum 😔
Nebahathumeyra Bende çektirdim hemde iğne falan da yaptılar bu iğnenin bebeğe zararı olmadığını söylediler 16. Haftadaydım. Kadın doktoruma da sorduk o da kesinlikle bir sıkıntı olmadığını söyledi önce antibiyotik içim bir hafta iltihap yapmıştı son ra çektiker kurtulduk şükür. Yoksa zor geçer o Ağrı.
Aycann12 Ebratc oo allah yardımcın olsun çok kötü çok zor benimde en arka üst dilim çürük herhalde iltihap kapmış olabilir çok ağrıyo çok çekiyorum ama tuzlu suyla gargara yapıyorum biraz iyi oluyo 😕