Duyguanneoluyor Kızlar 39+5 olduk dün yatış yapacaktı doktorum nst de sancım çıktı suniye gerek görmedi kndi sancını bekleyelim dedi sabah 1 damla kan geldi napsam ben şimdi bekleyeyimmi gideyimmi