Anneoldum Kızlar 27 haftalık gebeyim sabhtan beri doğrulamyorm göbek deliğimn üst tarflarnda çok agrm oluyor nedendr acaba yaşayan varmi
123w123w Doktora git bi canım istersen benimde öyle olmuştu 29. Haftamda nstde doğum sancısı çıktı insallah senin öyle degildir
123w123w Anneoldum hastanede yattım 1 gece bebeğin ciğerlerini geliştirdiler rahmi sıkılaştırdılar diyer gün çıkarttılar hastaneden evde yatiyorum işte 33. Haftaya girecem yarın lavabo dışında ayağı kalkmiyorum