Ozguven Sezeryan dr dan gün almamıştım henüz erk3n doğum riskin var dedi var dedi aniden gelen sıklaşan sancilarimla gece 2 de doğurdum sezeryanda olsa dogum sancisi çektim inleyerek hastaneye geldim çok ağrılı bi süreçti dualarınızla iyileşmek için.Rabbim herkesi evladina kavustursun😉👼👼👼👼..ıyiki....Çok şükür..