Civcivv ben kizimda almadim asla vermifem diye :) sezeryan oldum sut hemen gelmedi yetersiz diye mutlaka mama veriyolar o gun ilk onlar verdi sonra alin dediler cok agliyor bebek ac
Kaldigi icin canimm siz yinede alin yoksa esiniz cikip almak durumunda kalcak
Erkeklerde anlamiyor hangi mama alcagini 😂