Papatya00 Herkes kafasına göre bişeyler yazmış ben burda kavga gürültü neler sinir sitres neler yaşıyorken. Eşimle konuşmuyoruz evr geç geliyo hatta gelmşyo sayılır bikaç gündür en som patladım sessiz kslamadım olaylar daha da alevlendi ailesiyle konuştuk durumdan haberdar oldular uzlaşamadık kendilerini halşı gördğler olayı toparlamaya çalışmadılar ailemin yanına geldim. İyi değilim. Neler olucak bilmiyorum. Doğum var sonrası var psikolojim var bebeğin sorumluluğu var. Şimdilik aklımdan çıkarmaya çalışocam çok sor yapamıyorum ama denicem ve doğumdan sonra nevolacaksa olsun dşye sçdüşünüyorum. Tek yapabileceğim şey bu çünkü
Tiredmother Papatya00 şuanlık yapacağın şey sessiz kalmak canım bence. Arama yazma eşin Hatasını anlayıp doğuma kadar affettirir kendini bence
Mervisnese Papatya00 ailen yaninda bak daha ne en buyuk destekcilerin bence bu adam degismez sen yolunu çiz kuzum allahindan bulsun boyleleri