Zlyh89 bende ilk defa doktorum deyince duymuştum ama nedir diye sormadım ama epidural doğumdan sonrası için olabilir çünkü ağrı kesiciyi omuzdaki kateterden verildi ama ilacı belinde bir soğukluk şeklinde hissettim sipinalde doğumdan sonraki ayaklardaki uyuşukluk daha çabuk geçmesi için olabilir diye düşündüm iki saate ayaklarımı oynatabildim