BurcuY Valla canım henüz doğum yapmadım ama ben hep doğum sancısını nasıl ayırt edicem anlayacak mıyım acaba diye sorardım. Bana herkes öyle bir anlarsın ki acaba mı demezsin bile direk doğuruyorum galiba dersin farklıdır o denirdi. Gaz sıkışması olabilir kabızlık olabilir farkında değilsindir belki. Sıcak su torbası yapıp ayaklarına biraz da beline koy hatta bana doktorum karnıma da az koydurtmuştu bi akşam sancılanıp aradğım zaman. En fazla 20 dkka tabi tut geçer geçmez ise o zaman doktorunu ara cnkü bana 20 dkka da geçmzse böyle ara hstaneye yönlendircem seni demişti.