Nezoik 30 haftalık olduk bebek (bebeğim erkek) aşırı hareket ediyor iç organlarım resmen parçalanıyor acıdan. Bir de son iki gündür inanılmaz sancım vardı kontrole gittim ama doktor her şeye normal normal deyip duruyor, ben ise çok rahatsız hissediyorum. Sizin bebekler de bu kadar çok tepiniyor mu karnınızda bayanlar? Psikolojim zaten alt üst oldu çatı muayenesini, doğumu falan düşündükçe çok korkuyorum Allahım bir an önce hepimizin bebeğini sağ salim kucaklamayı nasip etsin İnşaAllah bu günler kolay geçer hepimizin. Psikolojik olarak rahatlamaya çok ihtiyacım var 😞
Merve1006 Nezoik bende 32 haftadayım canım. Benim kız da aynı şekilde şuan bile karnımı yırtacak gibi😊 hareket etmesede üzülüyorum. Korku beni de sardı 😔
Msl_ege Nezoik benim bebeğim de erkek 28 haftalık 18. Haftada dışardan gözüküyordu hareketleri , o gün bugündür kıpır kıpır . Eli dursa ayağı durmuyor 😂😂 beni de som günlerde zorlamaya başladı . Elimi ayağını sürtüyor . Çok canımı acıtıyor sıpacık :)
Esracgr Nezoik Korkma canim bende 30 haftaligim bebegim sanki artik beni burdan cikar dermicesine hareket ediyo karnimda.Son zamanlarda da adet olcakmisim gibi yumurtalik agrim oluyo.Cati muayenesini falan kafana takma herkesin aci esigi farkli ve herkesde ayni derecede aciyacak diye bisey yok.Cati muayenesinde hic aci hissetmeyenleri de biliyorum.
Nezoik Esracgr İnşaAllah canım. Ama ben alt bölgemle oynanmasını hiç istemiyorum. Kimse dokunmasın. Psikolojik benim sorunum. Seçme şansım olsa şu an hiç düşünmem sezeryanı seçerim. Ama öyle de olmuyor işte. Umarım bu süreç kolay geçer çok korkuyorum
Tugceanneoluyor Nezoik oglusum suan bile durmuyor masallah 33+2 hareketlerimiz artik can yakiyor ve guclu :) aman hareket etsinlerde etmesse ayri bi dertleniyorus cunku