Anneyimben49 Son 76 💕 Hem mutlu, hem heyecanlı, hem korkulu bir serüven. Rabbim isteyen herkese Nasip etsin. iki hamilelik geçirmek, ilkim ölü doğum 1 ay kala 😞. 8 ay sonra ikinciye hamile kalmak yaşadığım hem mutlu hem mutsuz ne diyim bilmiyorum.. oğlumu her hissettiğimde içimdeki tarifsiz mutluluk yüzümde ki gülümseme.. ❤❤ iyiki Anneyimben 🤲💕
AyEr Anneyimben49 son 77 ama istege baglı sezeryan olacagım ıcın 67 olarak sayılıyor galıba ılk bebegım öldü uc aylıkken uc ay sonra hamıle kaldım cok sukur rabbıme saglıcakla evlatlarımıza kavusalım ınsallah