Medine55 lohusa sepetinden sipariş verdim ben 2 takım ve bir taç takımların kalıtesi çok güzel hatta bugün yıkandı ütüleyip çantaya girmeyi bekliyorlar kargolama falan da hızlı bu arada paketlemede iyi hatta fiyat olarak da uygun seyler seçmiştim ben tacı koymayı unutmuşlar sanırım kargoya hatta bende kargoyu aldıktan çok sonra farkettim 3 gün falan geçmişti AA ben bunu da almıştım oldum bu hafta sonu hatta çağrı merkezi çalışmıyormuş hafta sonu bende siteden bildirdim Pazartesi hemen kargolamıslar tacı da hatta arayıp teyıt bile etmediler yani hem satıştan hem satış sonrası destekten memnun kaldım tavsıye ederim 😊