Milaasss Arkadaşlar son 16 günüm kaldı çok heyecanlıyım şuan normal Doğum gözüküyor . Hurmaya başladım yitiyorum onun dışında bişey yapmıyorum çünkü dizlerimden ve belimden çok şikayetçiyim kalkıp yürümek vs artık çok canımı acıtıyor bir de çok halsizim enerjim yok canm acıyor var mı önerileriniz şimdiden teşekkür ederim .